Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest t
Od robota, który będzie obsługiwał wystawców po wędliny wolne od chemii ? od 28 listopada przez trzy kolejne dni na Politechnice Gdańskiej prezentowane będą owoce działalności naukowo-badawczej i wdrożeniowej, towarzyszyć
Miasteczko edukacyjno-rozrywkowe w Płocku odwiedziło ponad pół tysiąca uczniów klas I-III z 6 lokalnych szkół podstawowych, a także wielu mieszkańców Płocka. Dzięki filmowi 3D, interaktywnemu quizow
Freixenet słynący na całym świecie z innowacyjności i nowoczesnego podejścia do wina oraz komunikacji z nim związanej wykonał kolejny krok milowy. Dzięki japońskiej enolog pracującej w winnicy i jej wieloletniej pracy na ryn
Firma Endless Infinity LTD rozsyła do polskich przedsiębiorstw ofertę zamieszczenia informacji o firmie w internetowej bazie informacyjnej. W mailu podana jest informacja, iż usługa ta jest darmowa i wymaga jedynie wypełnienia za
Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) przyznało głośnikowi Samsung M7, wchodzącemu w skład bezprzewodowego systemu Samsung multiroom, nagrodę w kategorii Europejski system multiroom 2014-2015. EISA co roku prz
Znani są już pierwsi wykonawcy Off Festival 2007. mBank jest mecenasem wydarzenia.Tegoroczna, II edycja Off Festivalu odbędzie się w dniach 17-19 sierpnia, w Mysłowicach.Organizatorzy imprezy ujawnili nazwy niektórych zespo
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
Dla wszystkich osób wykonujących usługi malarskie w Warszawie w ramach ?Programu Profesjonalny Malarz? zostaną zorganizowane bezpłatne profesjonalne szkolenia pod nazwą ?Trening Mistrzów?. Wystarczy tylko zarejestrować swój u
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or