Na rowerach objechali północną Szkocję i całe zachodnie Bałkany. Fotograficzny zapis widoków, budowli i wspomnień z tychże wypraw przygotowali studenci Politechniki Gdańskiej zrzeszeni w klubie turystycznym Fify.
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Macedonię
Podczas Inauguracji Roku Giełdowego 2006, Grupa BRE Banku (BRE Bank SA i Dom Inwestycyjny BRE Banku S.A) po raz kolejny otrzymały od Prezesa Zarządu GPW w Warszawie statuetkę Złotego Byka. Nagrodę przyznano za największy udział
29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. W dwudniowym panelu dyskusyjnym wezmą udział naukowcy związani z piłką no
Galeria Internetowa SwiatAktu.pl ma przyjemność zaprosić do udziału w konkursie fotograficznym „Ucieleśnienie fotografii”. Akt od zawsze jest przedmiotem sztuki. Najwięksi artyści od wieków potrafią pokazać,
Piwo to najpopularniejszy napój alkoholowy w Polsce. Jednak jego klasyczna odmiana już nam nie wystarcza. Coraz częściej szukamy nowych smaków. …
Kobiety odgrywają coraz większą rolę w realizacji celu, jakim jest zakup mieszkania lub wybudowanie domu. Trend ten jest widoczny na wszystkich etapach planowanej inwestycji, zaczynając od wyboru projektu, poprzez negocjacje cenow
Już 8 października b.r. odbędzie się pokaz mody najnowszych kolekcji marek Max Mara i Sportmax, organizowanych przez Powierza Family Company, wieloletniego partnera włoskiej firmy Max Mara Fashion Group w Warszawie. Za kompleksow�
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy