Święta to czas radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. To czas odświeżania rodzinnych historii, podtrzymywania tradycji, zacieśniania więzi. Serwis bliscy.pl umożliwia wysłanie wyjątkowych, świątecznych
W styczniu marka WINIARY powraca z rodzinną promocją konsumencką „Kochanie przez gotowanie”. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, dziesiątki laptopów i setki telewizorów. O
Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni
Ponad 110 tysięcy oddanych głosów, 34 gry, 9 dystrybutorów, 9 klanów e-sportowych –internauci WP już po raz ósmy wybrali najlepsze gry komputerowe minionego roku, najlepszych dystrybutorów, n
Podczas IV edycji konkursu Webstarfestival 2008 lider informacji podatkowej, portal PIT.pl, został wybrany przez Internautów najlepszą stroną w kategorii Finanse. W dniu 9 grudnia 2008 roku podczas Gali Finałowej IV edycji k
Od dziś oficjalnie działa już kiosk z prasą cyfrową uruchomiony przez firmę NetPress, polskiego partnera amerykańskiej firmy Zinio Systems, światowego lidera w branży prasy elektronicznej.Magazyny oferowane przez NetPress pos
MiTAC, właściciel marki Mio, przedstawia partnerów do treningu na rowerze ? urządzenia z serii Cyclo 100. Te kompaktowe komputery rowerowe monitorują wyniki rowerzystów każdego dnia, bez względu na porę roku i pogodę. Urzą
Internauci mogą znów wybierać najlepsze gry komputerowe. Ruszyła dziewiąta edycja Imperatorów Wirtualnej Polski (imperatory.wp.pl). W tym roku użytkownicy oddają swoje głosy na najlepsze pozycje w siedmiu kategoria
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&