Już po raz drugi PKO Bank Polski wspiera organizację Biegu Niepodległości w Warszawie. W ramach promocji tej wielkiej imprezy sportowej, Bank 4 listopada br., na swoim profilu na Facebooku uruchomi grę „Wirtualny Bieg Niepod
Fundacja Europeana z Headlines Porter NovelliHeadlines Porter Novelli zajmuje się obsługą PR Hack4Europe w Poznaniu – wydarzenia realizowanego w ramach międzynarodowego konkursu programistycznego, organizowanego przez
Boże Narodzenie to święta lubiane i wyczekiwane przez wszystkich: młodszych, starszych, mniej i bardziej grzecznych. To radosny czas, który spędzamy z rodziną i najbliższymi nam osobami. W grudniu, każda gospodyni rozpoc
Będzie ogień, iskry i niezliczone dowody na moc wysokiej i niskiej temperatury, ot choćby pękające arbuzy. 23–24 maja na Targu Węglowym staną laboratoria fizyczne. Inicjatorem Festiwalu Temperatury jest miłośnik nauki, d
Firma Com-Media podjęła się opieki webmasterskiej nad Ekumenicznym Serwisem Informacyjnym Kosciol.pl, biorąc tym samym udział w stworzeniu unikalnego miejsca w polskim internecie.Pod adresem http://www.Kosciol.pl można znaleź�
Najnowsze trendy, style, tkaniny i kolory. Projektanci bardzo znani, znani oraz mniej znani. Wirtualna Polska przedstawia relacje wideo z polskich i światowych wybiegów. Kobieta WP (kobieta.wp.pl) ma swój własny, niepow
Warszawa, 22 listopada 2007 - Bank Pekao SA jako jedyna polska firma znalazł się na liście finalistów międzynarodowego konkursu European Business Awards w kategorii ?Business of the Year". Ponadto, wysiłek Banku w dziedzinie komu
2004 rok jest Rokiem Żubra z okazji 75-lecia restytucji tego gatunku w Puszczy Białowieskiej ? czyli starań o przywrócenie żubra jego naturalnemu środowisku. Jednym z elementów Roku Żubra było otwarcie w kwietniu Muzeum Przyro
W tegorocznej edycji Zgrupowania Małych Pływaków Huggies® CUP wystąpiły niemowlęta reprezentujące szkółki pływania z całej Polski. Partnerem inicjatywy było Polskie Stowarzyszenie Pływania Niemowląt oraz B
Seriale emitowane w polskich stacjach telewizyjnych śledzą głównie kobiety. Spośród przeszło 30 produkcji, zbadanych dla WIRTUALNEMEDIA.PL przez AGB Nielsen Media Research, tylko trzy „Włatcy Móch&rdquo