25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzys
15 grudnia w Poznaniu, podczas uroczystej gali miało miejsce otwarcie Sali Ziemi ? najnowocześniejszej i unikatowej w skali Polski sali widowiskowo-koncertowej, która wchodzi w skład Poznań Congres Center. Otwarcie zmodernizowaneg
W pierwszy weekend sierpnia w Kostrzynie nad Odrą odbędzie się XVII edycja Przystanku Woodstock. Serwis Allegro i Fundacja Allegro All For Planet kolejny raz zadbają o to, aby trzydniowy festiwal był ekologiczny. Centrum przygotow
Bardzo odważna, wręcz surowa, a jednocześnie wyjątkowo ekskluzywna. Industrialna aranżacja w jadalni to dobry pomysł dla osób ceniących awangardowe wnętrza. Marka Dekoral Fashion podpowiada, jak wprowadzić do pomieszczenia el
Do dyspozycji mieli format A1, czyli 594×841 mm papieru. Na takiej powierzchni mogli wykazać się fantazją i profesjonalizmem. Stworzyli nietypowy team roboczy – dwóch studentów plus doktorantka prowadząca
Udane wakacje to dla Polaków bardzo poważna sprawa. Na tyle istotna, że swój wakacyjny wypoczynek starają się zaplanować z odpowiednio dużym wyprzedzeniem. Dlatego też bardzo starannie przeglądają oferty turystyc
Cztery sale wystawowe, dziesiątki wyeksponowanych produktów, blisko 300 polskich i zagranicznych gości. Zakończyła się pierwsza wewnętrzna impreza targowa organizowana przez firmę Classen. Renomowany producent paneli podłogowy
Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania filmu "O nas i za nas" - kroniki wizyty Jana Pawła II w Trójmieście w 1987 roku. Film z niepublikowanymi wcześniej zdjęciami Video Studio Gdańsk trafi do czytelników "Dzienni
W trakcie Europejskiego Forum w Monako firma Samsung zaprezentowała nowe urządzenie wielofunkcyjne Samsung MultiXpress 7, zaprojektowane z myślą o dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Urządzenie zapewni firmom zup
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy