Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka
23 października w Białowieży rusza trzeci festiwal przyrody Żubrowisko. Impreza jest organizowana z myślą o ludziach, którzy w obcowaniu z przyrodą znajdują przyjemność i artystyczne inspiracje. Do Białowieży przyjadą pod
Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, znacząco zmienił design całego serwisu. Zmodernizowano układ graficzny serwisu, skorygowano też nieznacznie nawigację i funkcjonalność po
Inwestując w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych mBanku zdobywa się atrakcyjne nagrody.Ruszył nowy konkurs mBanku i TFI PZU S.A. Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 czerwca br. złożyć zlecenie nabycia jednostek uczest
mBank zaprasza do udziału w konkursie „Lato z eKARTĄ".Trwający do 16 sierpnia br. konkurs przeznaczony jest dla osób, które posiadają przynajmniej jedną z wirtualnych kart płatniczych mBanku: eKARTĘ, eKA
Ex libris to znak własnościowy, najczęściej ozdobny, wykonany w technice graficznej, opatrzony na przykład nazwą instytucji lub sentencją. Zaprojektowanie ex librisu dla politechnicznej Biblioteki Głównej było zadaniem
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
Rząd przyjął projekt, który przewiduje, że z urlopów rodzicielskich oraz zasiłków macierzyńskich będą mogli korzystać samotni ojcowie, m.in. w przypadku śmierci matki dziecka.…
ING Bank Śląski został uhonorowany tytułem Panteon Polskiej Ekologii za działania z zakresu edukacji ekologicznej. To prestiżowa nagroda dla podmiotów, działających na rzecz ochrony i poprawy jakości środowiska natural
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od