Właśnie wystartowały internetowe licytacje WOŚP oraz Allegro. Grudniowy start aukcji to pierwsza zapowiedź kolejnego Finału. Tym razem rozpoczynamy wielkim koncertem „40 lat amerykańskiego Woodstock”.Wielka Orkiestr
Firma PPG Deco Polska już po raz czwarty otrzymała Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”, przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania. Certyfikaty wręczono podczas uroczyste
Polskę w 2015 r. czekają zmiany na arenach politycznej i gospodarczej. To może być czas strajków. Uruchomiony został bowiem mechanizm ujawniający społeczne aspiracje, często niepokrywające się z wizjami rządzących. Ukazał
17 czerwca (piątek) Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, po raz ostatni w sezonie, wystąpi dla swoich melomanów podczas koncertu abonamentowego. Za pulpitem stanie znakomity polski dyrygent, Jerzy Maksy
Wykrywanie korupcji jest coraz większe, natomiast nie ulegają poprawie standardy etyczne Polaków. Tolerancja wszelkich niepoprawnych zachowań jest największą bolączką naszego społeczeństwa. Owszem, potępiamy zachowania korup
W województwie małopolskim trwa pierwszy tydzień ferii zimowych. Warunki pogodowe nie pozwalają na długie spacery, jazdę na rowerze, czy zwiedzanie. Tych, którzy szukają pomysłu na atrakcje dla wypoczywających uczniów TEEKAN
Miło nam poinformować, że największe polskie aukcje online - Allegro.pl - podpisały umowę na wyłączność z oficjalnym serwisem WWW Polskiego Futbolu (http://www.pzpn.pl). Na mocy tego porozumienia na aukcjach Allegro pojawiać
Jesteś muzykiem? Chcesz zmienić swój pub, kawiarnię, ogródek piwny w punkt muzyczny? Zgłoś się! Pierwszego dnia lata ? 21 czerwca 2015 roku Toruń po raz kolejny będzie rozbrzmiewał najróżniejszymi dźwiękami! Przed nami �
Już 8 października b.r. odbędzie się pokaz mody najnowszych kolekcji marek Max Mara i Sportmax, organizowanych przez Powierza Family Company, wieloletniego partnera włoskiej firmy Max Mara Fashion Group w Warszawie. Za kompleksow�
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró