"MOC energii" - loteria adresowana do klientów indywidualnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA zakończyła się 6 grudnia br. W pierwszej akcji promocyjnej w sektorze energetycznym skierowanej do tak licznej grupy od
Ericsson, Budimex, Telefonia Dialog oraz Netia, to sygnatariusze podpisanego 29 listopada 2011 roku Listu Intencyjnego, którego celem jest m.in. wspólny udział w realizacji projektów budowy regionalnych sieci szerokopasmowych, taki
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy
Start WPTVTestowany od połowy grudnia projekt telewizji internetowej Wirtualnej Polski ruszył dziś pod adresem wptv.wp.pl w oficjalnej wersji. To największe tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku internetowym – WP uruch
BRE Bank ponownie zdobył najwyższe noty w prestiżowym badaniu redakcji Euromoney Magazine. Tym razem wyróżniony został zarząd BRE Banku i to aż w dwóch kategoriach: jako najlepiej zarządzana instytucja oraz najbar
Neuron Agencja Public Relations ma zaszczyt zaprosić na wernisaż wystawy malarstwaMARCINA SUTRYKA,który odbędzie się w sobotę 17 marca, o godzinie 19:00 w Galerii Sztuki Traffic w Warszawie, W swoich pracach Marcin Sut
Z optymizmem, ale rzeczowo ku przyszłościWyniki sondażu Reader?s DigestRealiści i pragmatycy, umiarkowani optymiści, którzy chcą inwestować w swoją przyszłość, a dla których najważniejszą wartością jest rodzina i
Grupa Energa wspólnie z Polskim Związkiem Żeglarskim rozpoczyna cykl spotkań z dziećmi, których głównym celem jest promowanie żeglarstwa jako aktywnej formy spędzania wolnego czasu. Uczniowie będą mieli okazję obejrzeć z
Najpopularniejszy serwis aukcyjny w polskim Internecie Allegro.pl (http://www.allegro.pl) oraz PayBACK (http://www.payback.pl) (program lojalnościowy serwisu Allegro) do końca sierpnia, codziennie nagradzają swoich użytkowników. A
25 lipca III seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" organizowanego przez fundację InternetPR.pl i Gazeta.pl. Tym razem zastanawiamy się: User Generated Content czy User Generated Crap? Trzeci już raz zaproszeni