Piątą, jubileuszową edycję Lexus Fashion Night poprowadzi gwiazda Hollywood, ikona światowego kina, Sharon Stone. Zaprezentuje wyjątkowy, sportowy model Lexusa IS F oraz zapowie pokaz kolekcji Agnieszki Maciejak, przy
Do dyspozycji mieli format A1, czyli 594×841 mm papieru. Na takiej powierzchni mogli wykazać się fantazją i profesjonalizmem. Stworzyli nietypowy team roboczy – dwóch studentów plus doktorantka prowadząca
Rekordowy, bo 100-procentowy wzrost nakładów na inwestycje zakłada w tym roku Grupa ENERGA. Największa część środków skierowana zostanie na inwestycje, dzięki którym można będzie przyłączyć do sieci 35
I miejsce dla kredytu mieszkaniowego Mój Dom w rankingu WPROST z dn. 22.10.2007Kredyt mieszkaniowy Mój Dom Banku BPS zajął I miejsce w rankingu tygodnika WPROST. Został oceniony przez ekspertów jako
W środę 1 sierpnia warszawscy PRowcy spotkają się w klubie Level na inauguracyjnej imprezie projektu „Po Robocie” – nowego pomysłu fundacji internetPR.pl. Cotygodniowe środowe spotkania specjalistów PR to
Największa w Europie drogeria sieci Rossmanna będzie mieścić się w łódzkiej Manufakturze. Sklep zostanie otwarty pod koniec sierpnia.Drogeria będzie miała powierzchnię 1350 m2. Zlokalizowana zostanie na parterze tuż p
Jubileuszowe spotkanie PSPR, zaplanowane na 21 czerwca, zwieńczy 10 lat działalności tej organizacji. Gośćmi specjalnymi będą profesorowie Larissa i James Grunig, światowe autorytety w dziedzinie Public Relations. Polskie Stowa
W Polsce corocznie do szpitali z ostrą biegunką wirusową trafia około 6500 dzieci. Biegunka jest szczególnie groźna dla tych najmłodszych. Jest to choroba występująca powszechnie - jak podają statystyki – ulega je
Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, przebudował i znacznie rozszerzył swój serwis społecznościowy. Klub Senior Cafe jest teraz w pełni zintegrowany z portalem i ofer
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t