Wirtualna Polska podsumowuje wyniki plebiscytu na najlepszą książkę 2006 roku. Internauci oddawali głosy na swoje ulubione lektury w czterech kategoriach – literatura polska, zagraniczna, dziecięca oraz książki nieb
Koncern Energetyczny ENERGA SA wydał w 2005 roku największe kwoty na inwestycje i jest jedną z najlepszych firm Pomorza. Tak wynika z rankingu "Top 100", zestawiającego największe firmy regionu, opracowanego przez "Dziennik Bałty
Allegro.pl - największy serwis aukcyjny w polskim Internecie chroni własność intelektualną i wprowadza program "Współpraca w Ochronie Praw". Podstawowym jego zadaniem jest zapewnienie ochrony m.in. marki i znaków towarowych zna
Jeden złoty, dwa srebrne i jeden brązowy medal ? to dorobek Polaków na mistrzostwach świata w grach komputerowych World Cyber Games. Turniej odbywał się w dniach 8-11 grudnia 2011 roku w południowokoreańskim Busan. Cztery medal
Mądremu gospodarowaniu finansami dedykowane są warsztaty pod hasłem Inteligencja finansowa. Zaplanowano cykl wykładów prowadzonych przez ekspertów z dziedziny rynków finansowych, a dla rozrywki Cashflow –
Grupa Freixenet poszerzyła swoje hiszpańskie portfolio o dwa nowe wina. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz cześciej sięgają po wina z regionów Rueda i Ribera del Jiloca.Fray German Verdejo 2004Wino Fray Ge
Największy i najbezpieczniejszy internetowy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o wprowadzeniu płatności online z wykorzytaniem kart płatniczych. Dzięki systemowi autoryzacji transakcji przygotowanemu przez firmę eCard (www.ecar
Na wilanowskim osiedlu Villa Natura uroczyście otwarto dom pokazowy, którego wnętrze zaprojektowała Eva Minge. Farby Dekoral Fashion w szykowny sposób dopełniły wyjątkowy charakter miejsca.…
Tom Ruhan, Dyrektor ds. Prawnych i członek zarządu Netii, został wybrany do zarządu ECTA na dwuletnią kadencję, poczynając od 1 stycznia 2009.ECTA – Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Konkurencji w Telekomunikacji, powsta
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy