Ericsson prowadzi globalny program wolontariatu pod nazwą Ericsson Response. Od 2000 roku rozsiani po całym świecie pracownicy firmy niosą pomoc regionom dotkniętym katastrofami dostarczając rozwiązań telekomunikacyjnych, kt&oa
Pies, kot, królik czy rybka ? bez względu na to, na jakie zwierzę się decydujemy, opieka nad nim rozwija dziecko oraz uczy je wrażliwości i odpowiedzialności. Pupila warto wybrać rozsądnie ? nie tylko po to, aby nasza pociecha
Udane wakacje to dla Polaków bardzo poważna sprawa. Na tyle istotna, że swój wakacyjny wypoczynek starają się zaplanować z odpowiednio dużym wyprzedzeniem. Dlatego też bardzo starannie przeglądają oferty turystyc
Trzy europejskie miasta ? Amsterdam, Londyn, Belgrad ? znalazły się wśród najpopularniejszych wiosennych kierunków wybieranych przez Polaków, wynika z danych internetowego biura podróży Tripsta.pl. Polacy spędza w nich średni
Warszawa, 2 czerwca 2006: W tym roku, po raz pierwszy, z szansą na zwycięstwo, w ponad 80 letniej historii zawodów Le Mans, wystartuje samochód napędzany olejem napędowym. Paliwem wybranym dla wyrafinowanego silnika Audi R1
Twórca wiodącej obecnie na świecie Teorii Mocy Składowych Fizycznych Prądu (CPC), prof. dr hab. inż. Leszek S. Czarnecki z Uniwersytetu Stanowego w Louisianie w USA odwiedzi naszą politechnikę. 14 czerwca o godz. 10.15 w
O zagrożeniach dla wewnętrznej stabilności polskiego sektora finansowego jakie generuje kryzys w strefie euro, ewentualnej repolonizacji banków wystawianych na sprzedaż przez zagranicznych akcjonariuszy i źródłach f
W Polsce na jednego mieszkańca przypada ponad jeden kilogram herbaty rocznie, co plasuje nas w pierwszej trójce Europy pod względem spożycia tego napoju. Coraz częściej wybierając konkretny rodzaj herbaty kierujemy się jej wła
W związku z dniem bezpiecznego komputera Allegro przypomina, o niebezpieczeństwach czyhających w sieci-Bezpieczeństwo jest od zawsze dla Nas priorytetem. Właśnie dla tego od początku roku wprowadzamy projekt Centrum Bezpieczeńs
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy