27 września zainaugurowana zostanie IX edycja Festiwalu Wina – imprezy gromadzącej każdego roku dziesiątki wielbicieli szlachetnego trunku. Tym razem orszak Bachusa zawita do letniego ogrodu warszawskiej restauracji Forte
25 lipca III seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" organizowanego przez fundację InternetPR.pl i Gazeta.pl. Tym razem zastanawiamy się: User Generated Content czy User Generated Crap? Trzeci już raz zaproszeni
Karty promocyjne uprawniające do bezpłatnego, miesięcznego ubezpieczenia assistance dla kierowców to pomysł MultiBanku na zimową promocję oferty Centrum Ubezpieczeń.- Taka karta pozwala na skorzystanie z bezpłatnej pomoc
Pierwszy ogólnopolski konkurs ?Mieszkam tu! Mądre pomysły na mądre miasto? wchodzi w decydującą fazę. Na najciekawsze inicjatywy realizowane w ramach budżetów obywatelskich w polskich miastach głosować można przez Internet
W dobie mody na intensywne, nasycone kolory, które zmieniają się co sezon, warto pamiętać o ponadczasowej klasyce podstawowych barw. Choć z pozoru wydaje się skromna, dzięki swojej subtelnej elegancji pozwala uzyskać królewsk
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach zakończy Rok Chopinowski dwoma koncertami z udziałem laureatów ostatniego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina: w niedzielę 19 grudnia, w Katowicach, z Orki
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or
Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni
Wyniki badania European Trusted Brands 2011 Polacy wybrali najchętniej oglądane stacje telewizyjne. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands marka TVN została laureatem Złotego Godła, markę Polsat wyróżn