Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
Koncern Energetyczny ENERGA największym i najcenniejszym dystrybutorem energii elektrycznej w Polsce - wynika z najnowszego rankingu "Rzeczpospolitej". Spółka z poniesionymi w 2006 r. nakładami w wysokości 580 mln
Święta to czas radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. To czas odświeżania rodzinnych historii, podtrzymywania tradycji, zacieśniania więzi. Serwis bliscy.pl umożliwia wysłanie wyjątkowych, świątecznych
Ericsson prowadzi globalny program wolontariatu pod nazwą Ericsson Response. Od 2000 roku rozsiani po całym świecie pracownicy firmy niosą pomoc regionom dotkniętym katastrofami dostarczając rozwiązań telekomunikacyjnych, kt&oa
Zaczynają się 19 stycznia, a kończą 1 marca ? mowa o feriach zimowych. Niewątpliwie dla uczniów jest to czas odpoczynku i zabawy. Niestety nie wszyscy będą mieli okazję wyjechać na zimowiska.…
O dawnych i obecnych pracach konserwatorskich w gdańskiej Bazylice Mariackiej opowie Tomasz Korzeniowski, dyrektor zbiorów i konserwator zabytków tej świątyni. Na wykład zapraszamy we wtorek 8 grudnia, wieczorową por
Oczy są jednym z najważniejszych narządów człowieka. Dzięki nim, aż 82% bodźców jest przekazywanych do mózgu, dlatego tak niezwykle ważny jest komfort widzenia.…
Na poddaszach kościoła św. Katarzyny ma wielką szansę powstać nowoczesne muzeum dedykowane historii nauki gdańskiej ze szczególnym uwzględnieniem dokonań astronoma Jana Heweliusza. „Deklarację współpracy&
Labradorka Iris potrafi nie tylko zamknąć drzwi, otworzyć lodówkę, przynieść telefon, czy zapalić światło. Pomoże Ani ? studentce pedagogiki poruszającej się na wózku inwalidzkim ? pokonać stromy podjazd, a jak potrzebne
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t