Już po raz ósmy wręczono statuetki i nagrody w ramach konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Kapituła Nagrody Konkursu wyłoniła organizacje i instytucje, które prezentują najlepsze na rynku praktyki zarządz
Z okazji ósmej rocznicy powstania mBank zaprasza Klientów na wyjątkowy, ośmiogodzinny czat oraz zachęca do udziału w specjalnym urodzinowym konkursie. 26 listopada br. mBank będzie obchodził ósme urodziny. Z
Nie ma bardziej oddanego i wiernego stworzenia na świecie niż pies. Zwierzę to, jak mało które, potrafi odstresować człowieka, pozytywnie wpłynąć na samopoczucie oraz uspokoić skołatane nerwy. Dla człowieka pies jest nie t
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W ósmej już edycji bad
Na stronach największego polskiego serwisu aukcyjnego Allegro.pl ruszył letni konkurs dla użytkowników pod nazwą ,,AlleJazda´´.Co roku przygotowujemy taką niespodziankę i zarazem rozrywkę dla Allegrowiczów. Z roku na
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s
4 grudnia, w Warszawie odbywa się warsztat, w którym uczestniczą najwięksi specjaliści zajmujący się tematyką raka piersi. Celem spotkania jest wymiana doświadczeń na temat utworzenia w Polsce Breast Units ? specjalistycznych
?Zbadaj nerki ? Twój filtr życia? pierwsza kampania profilaktyczno ? edukacyjna chorób nerek w Polsce w najbliższym czasie w Żywcu i Zamościu. Bezpłatne badania finansuje koncern Fresenius. Nad koordynacją działań komunikacyj
Któż nie lubi robić zakupów? Z pewnością nie kobiety. Wychodzą ze sklepów zadowolone, z rękoma pełnymi toreb, mimo że portfel świeci pustkami. Pojawia się jednak pytanie: czy takie zachowanie to zwykła rozrzutność, czy
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank