Oczyszczalnia ścieków w Swarzewie jest mniej uciążliwa dla nosów mieszkańców i turystów, niż jeszcze kilka lat temu. Poprawiła się również w stosunku do lat ubiegłych skuteczność zbierania
Jak co roku, na kilka dni przed Bożym Narodzeniem, hol przed Aulą Gmachu Głównego naszej uczelni zamieni się w salę koncertową. Zapraszamy pracowników i studentów wraz z rodzinami i przyjaciółmi na tradycyjny koncert świąt
7 cali ? to idealny wymiar tego sezonu dla wyświetlacza i znak rozpoznawczy najnowszego tabletu firmy Samsung ? Galaxy Tab! Ten poręczny gadżet to prawdziwe wcielenie wielozadaniowości. Kompaktowe wymiary, dostęp do internetu, z
Na czas jesienno-zimowych chłodów prace budowlane przenoszą się do wnętrz. System 20 cm przenosi się wraz z nimi. Zbliżający się okres zimowy oznacza, że w większości przypadków zewnętrzne prace budowlane zost
W piątek 16 listopada pod hasłem "SUPER HEROS AND MEGA STARS" odbędzie się szósta już edycja imprezy "DANCING W FENIKSIE" która jest przebieranym balem charytatywnym organizowanym przez Stowarzyszenie Junior Chamber Internationa
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
Ubóstwo to najgorszy z kataklizmów dotyczących współczesnego człowieka. Tak twierdzą aktywiści Amnesty International. Problemowi wykluczenia ludzi biednych spod mocy prawa i troski rządów organizacja d
Srebrne Godło European Trusted Brands uzyskał lider e-commerce w Polsce, w rankingu przygotowywanym przez Reader´s Digest. Respondenci docenili markę Allegro.pl przede wszystkim za jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wize
Mija dziewiąty rok działalności mBanku - pierwszej w Polsce internetowej instytucji, „otwartej dla otwartych". W tym czasie udało się nie tylko zdobyć zaufanie ponad 2,2 mln Klientów, ale również zaoferować
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy