Od 19 listopada członkowie klubu LifeStyle mogą za pośrednictwem swoich telefonów komórkowych swobodnie korzystać z programu lojalnościowego, jaki oferuje Super-Pharm. Darmowa aplikacja na smartfony ułatwia dostęp do przywilej
Trzy dni obrad, ponad 110 debat i wiele imprez towarzyszących - siódma edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego za nami. Jak co roku, w dyskusjach o kluczowych dla branży energetycznej kwestiach, głos zabierali przedstawiciele G
Zbliża się kolejny rok akademicki. Rzesze studentów wracają już z letniego wypoczynku i rozpoczynają poszukiwania mieszkań na wynajem w miastach uniwersyteckich. W znalezieniu dobrego lokalu liczy się nie tylko atrakcyjna cena,
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni
W celu wyrażenia poparcia dla programu Global Compact Caring for Climate, zainicjowanego przez Organizację Narodów Zjednoczonych, Ericsson CEO, Carl-Henric Svanberg, wygłosił na oficjalnym spotkaniu w Kopenhadze przemó
Dzień Wszystkich Świętych to czas licznych wyjazdów w Polsce. Samochód stanowi jeden z najczęściej wykorzystywanych środków transportu. Rodzice, którzy planują wybrać się w podróż z dziećmi
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank
W Mistrzostwach udział bierze 64 zawodników: 54 mężczyzn i 10 kobiet. Na liście startowej figuruje aż 7 krajów (Polska, Niemcy, Wielka Brytania, Litwa, Rosja, Ukraina, Australia). Na Plaży B przebywa obecnie czołówka zawodnik
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud