Dwa wiodące w swoich kategoriach serwisy portalu Wirtualna Polska – poczta.wp.pl oraz telewizja internetowa wp.tv, łączą siły. Efektem współpracy jest udostępnienie użytkownikom usługi umożliwiającej tworzenie k
ING Bank Śląski został uhonorowany tytułem Panteon Polskiej Ekologii za działania z zakresu edukacji ekologicznej. To prestiżowa nagroda dla podmiotów, działających na rzecz ochrony i poprawy jakości środowiska natural
Oryginalny kask Roberta Kubicy, najszybszego i jak dotychczas jedynego Polaka w Formule 1 pomoże spełnić marzenia ?nieuleczalnie? chorych dzieci. W niedzielę oficjalnie zakończyła się jego licytacja w serwisie Allegro.pl. Kask z
Ruszył serwis siatkarskiej Ligi Światowej – ligaswiatowa.wp.pl Wirtualna Polska stawia na sport. Tuż po starcie oficjalnego serwisu Ekstraligi Żużlowej (ekstraliga.wp.pl) oraz witryny poświęconej Formule 1 (formula1.wp.pl)
Nieestetyczne pęknięcia, ubytki oraz łuszczące się powłoki – tak po dłuższym użytkowaniu wyglądają drewniane meble. Jednak zamiast kupować nowe, możemy skutecznie przywrócić im dawny blask za pomocą emalii E
Czołowy dostawca płatności elektronicznych – Platnosci.pl ogłosił właśnie pierwszą edycję konkursu adresowanego do płacących w Internecie. Klienci sklepów oraz serwisów internetowych biorących udział w
W dniach 21 i 22 czerwca w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie już po raz 14 odbędzie się Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej” (TAPT). Organizatorami Konferencji s�
Santana to już nie tyko nazwisko jednego z najsłynniejszych gitarzystów świata, a akacja ST, biel, dąb natural, buk, orzech, wenge, dąb bagienny 3D, dąb olejowany 3D i dąb palony 3D to nie kolory jego gitar. Od dziś pod nazwą
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy