Sukces mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi" publikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną". Dzięki Klientom, został najchętniej polecanym bankiem w Polsce. Z kolei eksperci docenili jego system transakcyjny, uzn
Festiwal Skarby UrodyCzas: 26-27 kwietnia, godz. 10:00 – 18:00Miejsce: Międzynarodowe Targi Łódzkie, Hala EXPO, ul. Stefanowskiego 30Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas któr
W internecie można kupić wszystko. Samochód, komórkę, laptop, babcine ogórki czy nawet zeszłoroczny śnieg. O czym należy pamiętać, by "sieciowe" zakupy były przyjemne i bezpieczne radzą specjaliści Allegro.pl, lidera e- c
17 czerwca (piątek) Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, po raz ostatni w sezonie, wystąpi dla swoich melomanów podczas koncertu abonamentowego. Za pulpitem stanie znakomity polski dyrygent, Jerzy Maksy
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło listę osób nominowanych do nagrody ŁEB PR. Propozycje zbierane były wśród członków stowarzyszenia, teraz spośród nich kapituła nagrody wybierze jedn�
Koncern Energetyczny ENERGA SA zajął I miejsce wśród dystrybutorów energii elektrycznej oraz II miejsce wśród firm województwa pomorskiego na "Liście 500" dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym 20 kwietnia br. rankingu konc
W internecie pojawiła się nowa strona mBanku. Mowa o serwisie, stworzonym w ramach obchodów 10-lecia, w którym prezentowane są urodzinowe atrakcje dla Klientów. Jedną z nich jest wielki koncert, podczas kt&oacu
Waldemar Bartelik, prezes Zarządu Koncernu Energetycznego ENERGA SA odebrał statuetkę "Top Menedżera? Pomorza 2005, przyznawaną dorocznie pod egidą "Dziennika Bałtyckiego?. - Czuję się jak kapitan zwycięskiej drużyny - powi
Finanse bez granic w czasie i przestrzenimBank został uznany za najatrakcyjniejszy wirtualny bank dla studentów w rankingu opracowanym przez ogólnopolski magazyn"Dlaczego". Jednocześnie marka mBanku została zakwalifikowana do II