Pierwszy ogólnopolski konkurs ?Mieszkam tu! Mądre pomysły na mądre miasto? wchodzi w decydującą fazę. Na najciekawsze inicjatywy realizowane w ramach budżetów obywatelskich w polskich miastach głosować można przez Internet
Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
W czwartek 2 czerwca 2011 odbyło się w Łodzi spotkanie zespołu Fundacji Aurea Libertas z zaproszonym z Warszawy gościem z Fundacji Republikańskiej, Krzysztofem Bosakiem. Nasz wysłannik zaprezentował wystąpienie poświęcone do
Niezwykły cykl „Miłość i życie kobiety” Schumanna, kilka pieśni Chopina oraz kompozycje Ewaneza i Jonasa zabrzmią w murach Politechniki Gdańskiej. Politechnika Gdańska zaprasza na pierwszy w nowym roku akademickim
Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania filmu "O nas i za nas" - kroniki wizyty Jana Pawła II w Trójmieście w 1987 roku. Film z niepublikowanymi wcześniej zdjęciami Video Studio Gdańsk trafi do czytelników "Dzienni
Maj rozpoczyna sezon grillowania, pikników i kipiących warzywami sałatek. Co zrobić, żeby zapach grillowanego mięsa oczarował uczestników? Co podać amatorom delikatniejszych dań? A co dla wielbicieli sałatek? Mam
Allegro.pl - największy serwis aukcyjny w polskim Internecie chroni własność intelektualną i wprowadza program "Współpraca w Ochronie Praw". Podstawowym jego zadaniem jest zapewnienie ochrony m.in. marki i znaków towarowych zna
Firma Com-Media podjęła się opieki webmasterskiej nad Ekumenicznym Serwisem Informacyjnym Kosciol.pl, biorąc tym samym udział w stworzeniu unikalnego miejsca w polskim internecie.Pod adresem http://www.Kosciol.pl można znaleź�
Nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach działają rady seniorów. To ważny krok na drodze do aktywizacji osób starszych w Polsce, bo jak mówią sami zainteresowani, ?jesień życia nie musi być smutna?.…
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy