Całkowicie nowatorskie podejście do zakupów w internecie promować będzie lider e-handlu, platforma handlowa Allegro.pl. Akcję rozpoczęła kampania promocyjna. W prasie i outdoorze pojawiła się reklama proekologiczna. A w
Seriale emitowane w polskich stacjach telewizyjnych śledzą głównie kobiety. Spośród przeszło 30 produkcji, zbadanych dla WIRTUALNEMEDIA.PL przez AGB Nielsen Media Research, tylko trzy „Włatcy Móch&rdquo
Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa ? jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazj
Największy i najbezpieczniejszy serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl) informuje o rozpoczęciu wielkiej akcji świątecznej, przygotowanej przy współpracy ze Świętym Mikołajem (http://www.santaclausonline.com/) oraz
PZU został strategicznym partnerem fundacji parkrun Polska na 2015 rok. Tym samym cykl parkrun dołącza do szerokiego portfolio wydarzeń sportowych, w które zaangażowany jest PZU. Promując aktywność fizyczną, ubezpieczyciel d�
Program Quick Loader pomaga zaoszczędzić czas i usprawnić czynności związane z wystawianiem przedmiotów na licytację. Pozwala także m.in. zarządzać bazą towarów (magazyn) oraz przygotowywać opisy i wystawiać towary na auk
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało patronem Konferencji "Trendy i narzędzia media relations" organizowanej przez Polską Agencję Prasową.Konferencja, która odbedzie się 28 października 2004 roku jest skierowana do
Serwis o fotografii i wideo SwiatObrazu.pl, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich czytelników, nawiązał współpracę z Grupą Wydawniczą Helion - znaną i cenioną marką na rynku wydawnictw informatycznych, przewo
W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach ? Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu ?Samotność w sieci? w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach głównych.Be
W krakowskim salonie KOŁO odbyło się spotkanie z czołowymi polskimi projektantami z pracowni MOHO/CODE. To kolejna inicjatywa producenta wyposażenia łazienek, mająca przybliżyć szerokiej publiczności najnowsze trendy w design