Festiwal Skarby UrodyCzas: 26-27 kwietnia, godz. 10:00 – 18:00Miejsce: Międzynarodowe Targi Łódzkie, Hala EXPO, ul. Stefanowskiego 30Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas któr
Przez trzy kolejne dni, między 2 a 4 kwietnia 2009 r., już po raz dwunasty odbywać się będą w Łodzi Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video FILM VIDEO FOTO. Targi FVF to jedno z najbardziej liczących się, nie tylko w
Ericsson Consumer Lab podał, że 35% Polaków jest zainteresowanych usługami nawigacji GPS. O praktycznym znaczeniu korzystania z szerokopasmowego Internetu świadczy również wysokie zainteresowanie Polaków banko
Krzesła idą w parze ze stołem. Jakby na to nie patrzeć, mają liczebną przewagę wśród domowych mebli. Dlatego ich wybór powinien opierać się o przemyślaną decyzję. Jak go dokonać radzą eksperci marki Bydgoskie Meble. &
250 młodych biotechnologów pracujących w kołach naukowych najlepszych uczelni wyższych z całej Polski, spotka się w Gdańsku w najbliższy weekend, 21–23 listopada. Podzielą się doświadczeniami, opowiedzą o metod
Nawet nie myśl, by handlować nieoryginalnym, pirackim czy podrobionym towarem w Allegro! Właśnie kolejne firmy przystąpiły do programu ,,Współpraca w Ochronie Praw´´.Największy, polski serwis aukcyjny Allegro, bardzo dużą
Koncern Energetyczny ENERGA SA jest generalnym sponsorem startującego dzisiaj, 20 kwietnia, XXI Ogólnopolskiego Wyścigu Kolarskiego Szlakiem Bursztynowym "ENERGA Tour 2006". - Nowoczesna, dynamiczna firma rozwija się wówczas, gdy
Freixenet decydując się na wzmocnienie swojej pozycji w internecie oraz podążając za aktualnymi trendami dotyczącymi marketingu w sieci zlecił firmie MaDoNet realizację gry internetowej. Firma MaDoNet zrealizowała już dla Fre
Grupy LOTOS i ENERGA oraz PGNiG podpisały list intencyjny w sprawie budowy nowoczesnej elektrowni gazowej w Gdańsku. Nowa inwestycja pracować będzie głównie na potrzeby rafinerii. Energia elektryczna i ciepło trafia�
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy