Pikeo.pl – wyraź siebie w Internecie!Wirtualna Polska uruchomiła serwis Pikeo.pl – fotograficzną platformę społecznościową, na której można zamieszczać i przechowywać zdjęcia, udostępniać je innym użytk
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Gda�
mBank wprowadził do oferty Kredyt ratalny plus - kredyt gotówkowy dla osób fizycznych, przeznaczony na dowolny cel konsumpcyjny.Kredyt ratalny plus udzielany jest w formie rachunku rozliczeniowego a?vista z odnawialną linią
Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
Inwestując w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych mBanku zdobywa się atrakcyjne nagrody.Ruszył nowy konkurs mBanku i TFI PZU S.A. Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 czerwca br. złożyć zlecenie nabycia jednostek uczest
Galeria Internetowa SwiatAktu.pl ma przyjemność zaprosić do udziału w konkursie fotograficznym „Ucieleśnienie fotografii”. Akt od zawsze jest przedmiotem sztuki. Najwięksi artyści od wieków potrafią pokazać,
„Wykluczone dzieci” – taki tytuł nosi najnowszy, dziewiąty już raport UNICEF dotyczący sytuacji dzieci w 24 krajach OECD, w tym w Polsce. Raport pokazuje nierówności społeczne wśród dzieci w kraj
Jan A. P Kaczmarek święci triumfy po otrzymaniu Oskara za muzykę do filmu ,,Marzyciel´´. Zwycięską partyturę, podpisaną specjalnie przez autora, można kupić na charytatywnej aukcji w portalu ,,Allegro.pl"Dochód z akcji zost
Generali oraz PTK Centertel wprowadzają nową ofertę ubezpieczeń podróżnych i mieszkaniowych dla wszystkich klientów Orange. To kolejny efekt współpracy obu firm – liderów polskiego rynku w sprzed
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t