Najpopularniejszy serwis aukcyjny w polskim Internecie Allegro.pl (http://www.allegro.pl) oraz PayBACK (http://www.payback.pl) (program lojalnościowy serwisu Allegro) do końca sierpnia, codziennie nagradzają swoich użytkowników. A
Budowę 10,5 tys. km nowych linii elektroenergetycznych, przyłączenie do sieci 270 tysięcy nowych klientów oraz pełne wdrożenie zdalnego odczytu liczników zakłada program inwestycyjny o wartości ponad 7 mld zł dla
Przez całą dobę można korzystać z bezpłatnej kawiarenki internetowej Wirtualnej Polski w Sopocie. W helskiej Kuźnicy kawiarenka działa w godzinach 8.00-18.00.Kto ma laptopa bądź palmtopa z wbudowaną karta WiFi, może usiąś
W dniach 5 - 7 listopada br. na welodromie BGŻ Arena w Pruszkowie odbędą się pierwsze w historii Mistrzostwa Europy Elity w kolarstwie torowym. Bank BGŻ jest sponsorem głównym tej imprezy, której towarzyszyć będą
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan
Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków, coraz chętniej zamiast na osiedlowym rynku czy w sklepie, świąteczne zakupy robimy przez internet. Dotyczy to nie tylko świątecznych prezentów, które on-line kupi nawet 44 proc. rodak�
Warszawa, 22 listopada 2007 - Bank Pekao SA jako jedyna polska firma znalazł się na liście finalistów międzynarodowego konkursu European Business Awards w kategorii ?Business of the Year". Ponadto, wysiłek Banku w dziedzinie komu
Wysokość pobieranej przez ciebie emerytury lub renty wynosi nie więcej niż 3 333,33 zł? Od 1 marca zostanie ona podniesiona o 36 zł. Wyższe świadczenia wzrosną o 1,08%.…
Andrzej Wajda, Krzysztof Kieślowski, Roman Polański, Radosław Piwowarski, Wojciech Jerzy Has – to pięciu reżyserów, którzy maja szansę na Złotą Kaczkę w kategorii „najlepszy reżyser film&oacut
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy