Warszawa, 5.08.2014Moda, za którą kobiety szaleją, a mężczyzn wprawia w popłochKobiety chcą, by strój był wygodny, ale i podkreślał ich atrakcyjność ? pokazało niedawne badanie Gfk Polonia dla eSexy.pl. Mężczyźni chc
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także
Netia została nagrodzona w jedenastej edycji konkursu o Laur Infotela – za pakiet OneOffice. Wręczenie nagrody odbyło się podczas Gali Komunikacji Elektronicznej, towarzyszącej VIII Kongresowi Infotela. „Netia j
Wino, piwo i słodkie drinki - ulubione alkohole pite na imprezach przez polskich PRowców. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli tej grupy zawodowej przez Fundację InternetPR.pl. Niecodzienne badani
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank
Telewizja w komórce to świetny sposób na nudę – uważają jej użytkownicy. Przeciętnie oglądają programy mobilnej TV ponad 100 minut tygodniowo. Miesięcznie płacą za tę możliwość ok. 14 euro.Badacze Eri
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t
5 marca wybrano nowe władze Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przewodniczącym zarządu został Mateusz Witczyński. W skład zarządu weszli również Michał Bonarowski i Marcin Jańczuk.…
Netia SA jest głównym sponsorem konkursu Nowa Społeczność Roku – inicjatywy, mającej na celu wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych społeczności internetowych. Netia już po raz kolejny angażuje się
W tegorocznej edycji Zgrupowania Małych Pływaków Huggies® CUP wystąpiły niemowlęta reprezentujące szkółki pływania z całej Polski. Partnerem inicjatywy było Polskie Stowarzyszenie Pływania Niemowląt oraz B