27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festi
Udane wakacje to dla Polaków bardzo poważna sprawa. Na tyle istotna, że swój wakacyjny wypoczynek starają się zaplanować z odpowiednio dużym wyprzedzeniem. Dlatego też bardzo starannie przeglądają oferty turystyc
Serwis kuchnia.samsung.pl powstał z myślą o tych, którzy planują stworzyć funkcjonalną, stylową kuchnię. Strona umożliwia odbycie wirtualnej wycieczki, podczas której każdy może dobrać sprzęt oraz wystrój odpowiedni do
Mało kto wie, że 31 maja uznawany jest za "Dzień Bociana". Bocianie święto obchodzone jest w Polsce od 2003 roku, dzięki inicjatywie Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro Natura". Współpracujący od wielu lat z Grup�
Najczęściej, bo aż w 90% przypadków, cierpią na nią młode dziewczyny. Jak zaznaczają eksperci, odpowiedzialności za występowanie choroby nie ponoszą tylko kultura masowa i związany z nią kult ciała promujący szczupłą,
Wino, piwo i słodkie drinki - ulubione alkohole pite na imprezach przez polskich PRowców. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli tej grupy zawodowej przez Fundację InternetPR.pl. Niecodzienne badani
Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla - Aldo, Esprit oraz River
Spotkanie dedykowane „Awansom naukowym według nowego prawa o szkolnictwie wyższym” z udziałem prof. dr. hab. inż. Tadeusza Kaczorka, członka rzeczywistego PAN oraz przewodniczącego Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytu
Kawiarnia Starbucks? przy ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie zaprasza na wyjątkowy wieczór poświęcony ojczyźnie kawy ? Etiopii. Już 15 lipca o godzinie 18:00 przy filiżance afrykańskiej kawy Starbucks? Kati Kati Blend będzie mo�
mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po