W związku z nieprawdziwymi i niedokładnymi informacjami jakie krążą po Internecie chcielibyśmy poinformować, iż nie miał miejsca żaden wyciek danych z serwisów Allegro, ani żadnego z serwisów Grupy Allegro. Dan
W dniach 5 - 7 listopada br. na welodromie BGŻ Arena w Pruszkowie odbędą się pierwsze w historii Mistrzostwa Europy Elity w kolarstwie torowym. Bank BGŻ jest sponsorem głównym tej imprezy, której towarzyszyć będą
W Białowieży rusza Letni Przegląd Filmów Przyrodniczych, który potrwa cały miesiąc - do 30 sierpnia. Filmy wyświetlane będą 3 razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki zawsze o godz.14.00, w sali konferencyjnej
Kurs obejmuje podstawowe zagadnienia z zakresu obsługi aparatu cyfrowego. Pomaga w zrozumieniu i wykorzystaniu różnego rodzaju oświetlenia- od naturalnego, przez zastane w pomieszczeniu, pracę z lampą błyskową i z oświet
Wszystko z natury ? poznaj jakość tkanin Vippi DesignO tym, że marka odzieżowa Vippi Design jest wyjątkowa, przekonało się już szerokie grono użytkowniczek. Wśród nich znalazły się przyszłe, jak też świeżo upieczone
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy
Miejsce i rola biznesu w społeczeństwie, uwrażliwienie na kwestie żywienia, wody oraz rozwoju obszarów wiejskich ? to zasadnicze zagadnienia poruszone przez przedstawicieli Nestlé w dyskusjach podczas tegorocznego Globalnego Foru
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA objął swoim patronatem kolejna premierę filmową. Tym razem jest to obraz w reżyserii Andrzeja Jakimowskiego pt. "Zmruż oczy" dystrybuowany przez KinoŚwiat. W rolach głównyc
Tegorocznym zwycięzcą został dr Łukasz Kowalik (l. 30), adiunkt Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. W 2005 otrzymał doktorat, przedstawiając świetną rozprawę dotyczącą algorytmicznych pr
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka